Vision and values
He pūkōrero, he māia a tātou akonga ki Te Reo Māori me te reo Ingarihi. He kaihautū rātou – he māia ki te ao Māori me te ao tauiwi, ki tēnei motu puta noa ki te Ao. He akonga rikarika rātou e whiwhi ana i ngā pūkenga me ngā āheinga ki te whai i te huarahi nā rātou anō i kōwhiri, kia angitū ai i ngā mea e ngākaunui ana.
Ngā kounga ako a te tauira o Te Kura Māori o Porirua
• He maia ki te kōrero, ki te pānui, ki tuhi i te reo Māori me te reo Ingarihi.
• He tini āna pūkenga, māna anō ia i kokiri kia whai ai i te huarahi ako.
• He kaha nōna ki te āta whakaaro ki te āta tātari i ngā mōhiohio.
• He pūkōrero, he waia ki te ao tōrangapū, ki tōna hāpori hoki.
• E āhei ana ki te whai i te mahi e hiahia ana.
• He kaimahi mō tōna Iwi, Hapū, Whānau.
• He tino tauira i ngā kounga ako.
• E āhei ana ia kite tiro whānui arā he tirohanga ao tōna.
By year 13, our graduates are confident, articulate speakers and writers of Te Reo Māori and English. They will be leaders – confident in Māori and non-Māori settings both nationally and internationally. They are motivated learners with the skills and abilities to pursue their own self-determined pathways towards successfully following their passions.
By working together as a whānau we believe the graduates of our kura will be . . .
We take a holistic view of our students
Working together to benefit the students
For us this means that our Kura